HTML

litababa

en

Friss topikok

  • Ismeretlen_100158: komment gyanus :) (2008.11.21. 19:55) ...
  • Ismeretlen_100158: :) (2008.11.12. 05:45) comm. comm.
  • Ismeretlen_6108: Mi van te kis nyalizos? huzogatjatok itt egymasnak. milyen dolog ez? (2008.11.10. 18:15) sz. :)
  • Ismeretlen_100158: nagggyon hulye! imadlak! :) (2008.09.09. 20:54) te jóóó ég!
  • Ismeretlen_6108: Szerintem mindenkeppen kiskifli leszel es kesz... (2008.08.06. 23:22) :)

Linkblog

12.
augusztus

kedd

litababa  |  Szólj hozzá!

erdekes, csutortok ota itthon van es meg mindig nem szoktam meg, h barmikor felhivhatom... ertem jon a munkaba, kiskifli vagyok minden este stb. stb. stb. :D

   az elso par estenk eleg viccesen alakult.  voltak pillanatok amikor inkabb mar sirtam volna nevetes helyett. Romeo es Julia erkely jelenete a fasorban sincs szenvedely teren a mienkhez kepest. persze a veronai panorama biztosan verte volna a "svama butort" de ez ott, akkor nem volt tenyezo :D haaat, meg mindig jot nevetek.

 utalok, koltozni viszont... imadok szeretkezni a pasimmal ez tutifix. mindketto bebizonyosodott  :)

  tegnap azert sikerult megsiratnia. de nem volt veszes csak eszmeletlen erzeke van ahhoz, hogyan gyalogoljunk bele a masik lelkebe acelbetetes bakanccsal. egy mondattal kepes a padlora kuldeni. es mindezt persze eszre sem veszi es nem is erti sztem csak azert ker elnezest mert latja, h a csaja nem vigyorog. az hogy tok hulye vagyok... az igen, az egy teny. nem kerdes. de azert ennyire nem. tehat nem mindig vagyok gyenge es erzekeny, hanem neha tenyleg hirtelen nem tudom hova tenni amit eppen mond es ahogy. bizonytalanna tesz. igen. tudom. en is . nagyon, de ez akkor baromi keves, h stilusos legyek. meg mindig felek. nagyon. es ezekkel a beszolasokkal ez nem mulik, sooot. amikor mar azt erzem, h oke, tuti jo minden, elhitettem magammal, h nem lesz baj. helyesen es jol dontok, mind magunk szempontjabol, mind Bigyonak sem lesz "baja". akkor jon valami kis aranykopes es maris minden borul, amit szepen felepitettem az elozo ota. es jon a kattogas, h biztosan akarja, es nem arrol szol a tortenet, h szeret vagy nem szeret. ez egyertelmu. szeretjuk egymast es mindketten szerelmesek vagyunk, legalabbis sztem. csak az o paraja  ramtelepszik es elkezdek kombinalani meg mindenfele felesleges dolgon parazni. es persze teganp megint megfordult a fejemben, h inkabb nezek vmi alberletet, de annak semmi ertelme, tudom. csak nem akarok megegyszer egyetlen olyan mondtatot sem hallani, amit a Kovacstol. valoszinuleg nem elenem tul. es ha beleneznek a tukorbe valoszinuleg szembekopnem magamat, h mar megint nem hallgattam az eszemre stb stb stb. de ez nem igy lesz :) rendben lesz minden, es nem is nagy dolog ez csak Pötyi felfujja :D szeretunk egyutt lenni, jo egyxutt lenni most kiderul mennyi ideig. nem lesz baj. en tudom :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://litababa.blog.hu/api/trackback/id/tr152184264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása