HTML

litababa

en

Friss topikok

  • Ismeretlen_100158: komment gyanus :) (2008.11.21. 19:55) ...
  • Ismeretlen_100158: :) (2008.11.12. 05:45) comm. comm.
  • Ismeretlen_6108: Mi van te kis nyalizos? huzogatjatok itt egymasnak. milyen dolog ez? (2008.11.10. 18:15) sz. :)
  • Ismeretlen_100158: nagggyon hulye! imadlak! :) (2008.09.09. 20:54) te jóóó ég!
  • Ismeretlen_6108: Szerintem mindenkeppen kiskifli leszel es kesz... (2008.08.06. 23:22) :)

Linkblog

21.
november

...

litababa  |  1 komment
jo reg blogoltam. ez annyibol biztosan pozitiv, h annyira durvan semmi negativ nem ert :D Pötty kosarazni meg sorozni, mi meg itthon Bigyo manoval. oregszem... nem volt kedvem ma menni bulizni. na, jo lehet csak a jovo hetre gyurok, de akkor sem kerek a dolog, hisz' miert kene nekem rapihennem a jovo hetre??? ok, oregszem :D szuper bolgar tervezomernokoknek sikerult olyan huzatosra tervezni, ezt a draga epuletet, h kezd olyan feelingem lenni, mintha egy hegyteton lennenk valami kis hazikoban. tisztara mint a fuggojatszamaban vagy valami remeterol szolo doksi film hangeffektjei. a nagy hollywoodi utomunka studiok is megirigyelnek. otthon zikzik, itten meg egyszer szallingozott. nem baj, ami kesik az jon. elobb vagy utobb. mire jottunk vissza? foldrenges. persze en nem ereztem, hala az egnek vagy a foldnek. ugyh, nagy megrazkodtatas nem ert, es remelhetoleg nem is fog. azt hiszem ma azert majd ha hazajon a kis krumplileves bulizgatunk egyet edes kettesben :P azert azt el birnam tudni viselni. bar, holnap delelott valoszinuleg nem igy fogom gondoloni, h ez mekkora otlet volt, dehat micsi, ha egyszer elunk es en azzal akivel jo es elvezzuk az eletet meg egymast, neha kicsit orult modon, dehat mikor kene ha nem most. amig ezt ossze tudjuk egyeztetni a "szuloi" léttel, addig ugy gondolom nincs problema. tehat... nincs tehat :D en meg mindig szerelmes vagyok a pasimba. hihihi. jaj, tegnap mar megint sikerult eljatszania a feltekeny pasi szerepet, jot nevettem. azert ha belegondolunk a szitu finoman kifejezve is vicces. itten vagyok messzi szofijaban, gyakorlatilag a 4 fal kozott. kb az internet a kapocs a kulvilaggal. skype. szokasos. ramir egy srac. kivetelesen nem indiai vagy vmi hasonlo. irom egybol pottynek, re: beszelgessek, legalabb gyakorolom az angolt. sosem szoktam, mondom egye kukac. kommunikaltunk. semmi extra, francia, kiderult az apja magyar, de no kontakt kozottuk. blabla. nem is lenyeg. este Ritu furdik, skype pittyeg, Kev megnezi hat, ki irt a srac. lejovok. duzzog a kanapen majd kozli a francia pasim irt :) rohogok. mondom ok, es? feltekeny. Ritu: nezd meg az elozmenyeket nyugodtan, Kev re: mar megtortent, de nem talalt semmit mert ugye a nagy gepen voltam bejelentkezve, napkozben meg a laptoprol beszeltunk :D beszaras. most az volt a baja, h beszelgettem. most az a gyanus. kikeszit neha. legkozelebb kikoti a netet vagy lejelszavazza. na, jo nem. csak vicceltem, de jot szorakoztam. egyszer mutatna meg a kis beszelgeteseit... sztem nem akarom tudni. :D:D:D pasi. na, megyek Bigyozok.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://litababa.blog.hu/api/trackback/id/tr272184299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_100158 2008.11.21. 19:55:44

komment gyanus :)
süti beállítások módosítása