HTML

litababa

en

Friss topikok

  • Ismeretlen_100158: komment gyanus :) (2008.11.21. 19:55) ...
  • Ismeretlen_100158: :) (2008.11.12. 05:45) comm. comm.
  • Ismeretlen_6108: Mi van te kis nyalizos? huzogatjatok itt egymasnak. milyen dolog ez? (2008.11.10. 18:15) sz. :)
  • Ismeretlen_100158: nagggyon hulye! imadlak! :) (2008.09.09. 20:54) te jóóó ég!
  • Ismeretlen_6108: Szerintem mindenkeppen kiskifli leszel es kesz... (2008.08.06. 23:22) :)

Linkblog

a sors fintora. ezer eve nem beszeltem, B. exszel. tegnap ramirt, mizujs stb. semmi kul, de vicces hisz epp az egommal van a baj megint es egy kicsit talan jobb lett, amit persze o nem is tud, de jol esett. "szereted hangoztatni hogy a pasijaid mindig utólag értékelnek... hát én amióta vagy és ismerlek" pedig, tenyleg mindig igy van. persze ez valoszinuleg nem mas, mint az emberi gyarlosag. ha van valamink akkor az termeszetes, ha mar nincs akkor rajovunk, h mit vesztettunk es mi hianyzik az eletunkbol. de akkor mar altalaban keso. este meg a repterrol bejelentkezett, jol esett. nem vartam meg almos voltam, be is ajultam aztan 2 es 4 kozott kb 10 percenkent keltem fel, valoszinuleg kerestem, de nem volt mellettem. szornyu hetem lesz es faraszto, ugyh hamar elmegy jovo hetvegen meg jon haza, remelem. es en "kinyirom" :P meg mindig szerelmes vagyok a pasimba, pont azon agyaltam, h en azert elegge szexfuggo vagyok, de most egy honapig semmi, es megsem fordul a fejemben, h esetleg mas... ugyh meg nyugi van :) ez jo es ennek orulok, ha mar tudok masra gondolni, ott mar kezdodik a gaz, de nincs iiiiigy :D:D:D minden ok lesz, reggelre megvilagosodtam.kicsit tulparazok mindent. na, back to the ordinary days :S

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://litababa.blog.hu/api/trackback/id/tr862184319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása