HTML

litababa

en

Friss topikok

  • Ismeretlen_100158: komment gyanus :) (2008.11.21. 19:55) ...
  • Ismeretlen_100158: :) (2008.11.12. 05:45) comm. comm.
  • Ismeretlen_6108: Mi van te kis nyalizos? huzogatjatok itt egymasnak. milyen dolog ez? (2008.11.10. 18:15) sz. :)
  • Ismeretlen_100158: nagggyon hulye! imadlak! :) (2008.09.09. 20:54) te jóóó ég!
  • Ismeretlen_6108: Szerintem mindenkeppen kiskifli leszel es kesz... (2008.08.06. 23:22) :)

Linkblog

 nem tudok aludni. este mar inkabb nem irtam. azt hiszem jobb is. de lehet nem is tudtam volna. mindegy. keves kellett azt hiszem tegnap, h megusson. lehet csak en ereztem ugy, de komolyan megijedtem. de megint uj infokkal lettem gazdagabb. nem tudtam h anyam szoke, es 69 eves vagy 69ben szuletett vagy az a kedvenc pozituraja. ez utobbi eggyel tobb informacio lett volna, mint amire kivancsi lettem volna. de most mar ezt is tudom. a 2. who is?-re a valasz: "anyad!" kiraly. aztan igazabol nem is emlekszem miket kiabalt meg, csak arra, ha laptopjat a kepembe nyomta es majdnem hozzam vagta, aztan kepszakadas es a kovetkezo, h az eloszobabol repul felem valami. a papucs volt. hala az egnek rosszul celoz, az azert fejbe nyom rendesen, jol jarok. csak surolt. beszaras. az en szerelmem.

na, most ilyenkor mi van? nem tudom. vita? veszekedes? anyazas? mi ez? tudom, h kepes vagyok eleg rovid idointervallum alatt "kiboritani"... de ennyire? ezt megszivtuk. marmint egymast, olyan szemszogbol, h mindketten onfejuek vagyunk es mindeketten tudunk engedni, de tegnap nem az a nap volt. nem is ertem. ma megyunk haza. azt hiszem igy meg nem fekudtunk le aludni, egyutt. hogy nem tisztaztuk a dolgainkat legalabb reszben vagy feluletesen. o elaludt a kanapen. en meg felmentem, zuhi, laptop, fulem bedugva, zene. kesobb feljott, lefekudt es... nincs es. ennyi. aztan gondosan az agy ket vegebe sikerult a leheto legtavolabb elaludni. most meg masfel oraja fent vagyok. feladtam, ugyh lejottem. es? nem tudok mit kezdeni meg mindig a helyzettel. hat, kivancsi vagyok a reggelre. sztem nem fog hozzam szolni, en meg nem fogok hozza. ugyh kb igy fog telni par perc aztan minel elobb menekulni fog itthonrol es majd skype on megbeszeljuk szepen hol talalkozunk. bar, pakolni is kell. ugyh muszaj lesz kommunikalnunk... aaaa... fogalmam sincs mi zajlik a fejeben jelenleg az alman kivul. az en fejem viszont szetesik. 

 igazabol azon kivul,  h nagyon nem talalok magyarazatot a reakciojara, meglehetosen nem erdekel mar a dolog.  meglep. annyira mar ismerem, h elobb cselekszik es utana gondolkodik. es valoszinuleg errol mar nem fog leszokni. a legjobb pelda par napja volt, amikor kozolte velem, h taplo vagyok es ahogy kimondta, kb. meg is banta. utana 5 percig magyarazta, h nem vagyok az. felesleges 5 perc, ha hasznalna az eszet, ami raadasul van is neki. pasi. ez van. en meg szeretem. jobban, mint kene. mindegy. minden mindegy. en sem vagyok normalis, o sem. gondolom ezt is tuleljuk. ennel azert durvabb vitaink is voltak mar, bar lehet csak a csomagolas volt mas. franc tudja. valoszinuleg nem volt ez olyan veszelyes, csak inkabb latvanyos :) 850 km vezetes utan, nem lesz hova "menekulni" egymas elol. ketten leszunk, otthon. majd a Mikulas megoldja :) hulye fasz. en meg hulye picsa. ez van. kene aludni? kene.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://litababa.blog.hu/api/trackback/id/tr962184305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása