HTML

litababa

en

Friss topikok

  • Ismeretlen_100158: komment gyanus :) (2008.11.21. 19:55) ...
  • Ismeretlen_100158: :) (2008.11.12. 05:45) comm. comm.
  • Ismeretlen_6108: Mi van te kis nyalizos? huzogatjatok itt egymasnak. milyen dolog ez? (2008.11.10. 18:15) sz. :)
  • Ismeretlen_100158: nagggyon hulye! imadlak! :) (2008.09.09. 20:54) te jóóó ég!
  • Ismeretlen_6108: Szerintem mindenkeppen kiskifli leszel es kesz... (2008.08.06. 23:22) :)

Linkblog

úristen! nem tudom, nem ertem mi tortent. nem birom felfogni agyilag. azt hiszem most nőttem fel és most tudtam meg mi az a szerelem. az igazi, felnőtt. vagy en nem tudom. durvaaa. extra durva erzes, ez tutifix. az elmult tobb, mint 24 oram... haaat... elmebaj, a jo ertelemben :) a pasim szerelmes belem. nem kicsit. es vegre ezt ki is nyogte, szamomra is egyertelmuve tette es nem is akarhogyan. iszonyat rossz, h nincs itt. de megis, ez most, ekkor, itt es igy ebben a formaban volt tokeletes.elmondhatatlan orakon mentunk keresztul a lelkunk legmelyet tartuk fel a masik elott. de Pötty talan jobban. azert en mar nyitottam fele parszor csak meg nem tudott mit kezdeni vele, azt hiszem. ez az amikor az ember kinyilik, gyengeve es iszonyatosan sebezhetove valik/teszi magat a masikkal szemben. es kozben persze fel, retteg, h mindezt a masik hogy fogja lereagalni, de kozben erzi hogy ennek igy kell lennie kulonben megorul es hiaba fel, megteszi mert tudja maskepp belehal, h nem adhatja ki magabol. szur, szorit, eget... nem tudja, h sirjon vagy nevessen. es amikor az imadott masik fel mindezt megerti, aterzi akkor elmondhatatlan boldogsag tolti el, h igen. nem tevedett es Ő AZ. ő kell neki. felszabadul, megkonnyebul es megnyugszik a lelke. mintha kinyilna egy lelakatolt ajto, amire mar regota kivancsi volt hogy mit rejthet a mogotte levo vilag, amirol azt hitte csak "mendemonda" es egy szepen felturbozott tundermese es mar nem is hisz benne.. de amikor kinyilt szinte agyoncsapja valami megfoghatatlan es megerezi azt a levegot, ami sokkal telitetebb ebben a vilagban minden sokkal szinesebb, elettel telibb szebb, jobb, fenyesebb, vilagosabb, kontrasztosabb, egyertelmubb, oszintebb, felszabadultabb,boldogabb.ahol nincs tabu es titok. es csak akkor hiszi el, h tenyleg letezik. mesevilág. azt hiszem ezt hivjak tokeletes bizalomnak. tokeletes bizalom a masikkal szemben. lightened :) mintha levetkoznel mindent es minden alruhat, pajzsot, mindenfele "onvedelmi" eszkozt, amit eddig a sajat vedelmedben viseltel magadon, ledobnal. ott allnal egy hatalmas mezon, egyedul, meztelenul, mindenfele gatlas es felelem nelkul, őszinten, teljesen kitarulkozva a masik elott. lelked minden egyes kis szegletet bemutatva, minden mely, eddig eltitkolt, eltemetett, feltve őrzott gondolatodat megosztva a masikkal. olyan mint egy megkonnyebules. ez lehet az amire azt mondjak, h "nagy ko esett le a sziverol" ezt jelenthette valojaban. lehet nem jol latom, de en most ezt erzem nagyvonalakban, probalom kiirni magambol, megfogalmazni sajat magamnak is es megerteni. de azt hiszem, ez az amit igazabol nem is kell erteni csak erezni, es ha erzed akkor tudhatod, h te egy hallatlan szerencses ember vagy. es ami a legfontosabb, h BOLDOG!!! :D par napja, hete meg azt hittem csak kuzdok es nem lesz mar a regi es elromlott minden, osszedolt a kep amit lattam, leomlott minden es hogy semmi nem volt igaz vagy majdnem semmi. erteket vesztette a szo amit oly gyakran mondogattam neki, amit eloszor nagyon nehezen tudok kimondani, hisz szamomra sulya van es tobbet er mindennel a vilagon a legszebb szo minden nyelven "szeretlek". ma nyerte vissza az igazi erteket es vegre a helyere kerult es teljes pompajaban ragyoghat. (one republic- apologize :) ez szol most-i love my mac... hiaba lelke vaaan) van ilyen? el sem hiszem. gyuloltem, h megcsalt es amikor kiderult midenre gondoltam csak erre nem. persze, tudtam, h vmi nem stimmel.lasd: adtam meg egy eselyt. es igazabol nem tudtam miert, de ereztem, h jobban szeretem, mint ahogy gondoltam. es a szokasos listairas kozben , amikor merlegelni probaltam es esz erveket felhozni mindket dontes mellet, jozanul. akkor vilagossa valt, h rosszat ezen kivul nem nagyon tudok felsorolni viszont jot, ami amellett szolt h meg1 nekifutas legyen, annal inkabb. eltelt par jo nap, aztan par szornyu utana egymas nelkul es akkor rajott, elkezdte erezni es most penteken pedig megvilagosodptt ő is, 2 napig "titkolta" es magaban tartotta, sztem varta, h elmulik, de valoszinuleg csak erosebb lett. aztan persze nem tudta kontrollalni es kifakadt es orakon keresztul csak jottek a szebbnel-szebb, perverznel-perverzebb gondoltaok, melyek tokeltesen egyensulyban voltak egymassal. őaltala en is megkonnyebbultem es felszabadultam, ujra en lettem, es ujra merem erzeni a szerelmet. :) kiiiir. en egy szerencses ember vagyok vagyis mi szerencses emberek vagyunk. jo, h leirtam :D boldoooog vagyoook! vegre, koszonom, koszonom. remelem ez most azt jelenti, h ennek az erzesnek az ara volt a rengeteg szivas. ugye azt jelenti, mert ugye mindeki visszakapja az elttol, sorstol, vegzettol amit "ad" magabol a vilagnak.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://litababa.blog.hu/api/trackback/id/tr612184276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_42914 2008.09.09. 04:03:16

Mit mondhatnék erre :-) Nagyon örülök, hogy sikerült eljutnotok ide és megtapasztalni ezt a világokat mozgató érzést.

Ismeretlen_100158 2008.09.09. 12:23:00

koszonom, Zupi :)haaat, meg en hogy orulok!

Ismeretlen_6108 2008.09.09. 16:15:49

Szerintem meg rekettye.

Ismeretlen_100158 2008.09.09. 16:41:48

rekettye, haaat mi mas lenne ??? ez nem is volt kerdes! :D csoook

Ismeretlen_6108 2008.09.09. 18:10:17

lehetne meg mondjuk Bukofeszültségű lekvár zsibbasztó is.

Ismeretlen_100158 2008.09.09. 20:54:49

nagggyon hulye! imadlak! :)
süti beállítások módosítása