HTML

litababa

en

Friss topikok

  • Ismeretlen_100158: komment gyanus :) (2008.11.21. 19:55) ...
  • Ismeretlen_100158: :) (2008.11.12. 05:45) comm. comm.
  • Ismeretlen_6108: Mi van te kis nyalizos? huzogatjatok itt egymasnak. milyen dolog ez? (2008.11.10. 18:15) sz. :)
  • Ismeretlen_100158: nagggyon hulye! imadlak! :) (2008.09.09. 20:54) te jóóó ég!
  • Ismeretlen_6108: Szerintem mindenkeppen kiskifli leszel es kesz... (2008.08.06. 23:22) :)

Linkblog

kesz vagyok a pasimtol.  most epp hazafele tartunk,  fel 5 van kb. otthon, meg belgradban sem vagyunk, de haladunk kis krumplileves elkezdte nyomni :) na, mindegy. ő nyitott, a benzinkuton megkerdezte, h puszit nem kap? :-* megint en birtam tovabb a nagy semmit. nem mintha ez jelentene valamit, jot vagy rosszat, maximum annyit h tenyleg nem tudtam mit kezdeni a helyzettel. igazabol mi a helyzet? en nem tudom, valamibe belenyultam, de mibe? vagy semmibe csak mar idegbaj volt? annyira menők vagyunk. indulas elott beszeltem meg Baggioval, mondtam h fasirt van es nem tudom, holnap megyunk e a koncertjukre. erre kerdezi na, es igazi fasirt vagy kis vita, komoly? es akkor rajottem, h fontos dolgokon meg soha nem veszekedtunk, egy alkalmat kiveve, augusztusban. de ha visszagondolok a havi 2 vitankra... olyan nyomos okok voltak... meleg a teszta vagy nem meleg, vettunk ablaktisztitot vagy nem? jobbra kevertem   a teat vagy balra :D ez mar valami. tenyleg hulyek vagyunk. de ennyire? Bogyival komolyabb dolgokon szoktam veszekedni. remek vigjatekot lehetne az eletunkrol irni. azert kivancsi vagyok mi lesz, otthon este. kis Gizit visszuk az apjahoz, tehat edes kettes. vannak azert tippjeim :P igen... mi mas? nagy szex. remelem. bar, annyira nem tudok rajta kiigazodni. ugyh siman lehet, h nem. ismerem mar eleg jol, de megis mindig meg tud lepni. van egy szituacio es arra van minimum 3 lehetseges verzio, ahogy reagalni szokott. es h epp melyik a befuto? hat, azt a jo eg tudja meg Pötty. de lehet ezert imadom ennyire? lehet. mindjart Belgrad :) felut. szupi. lehet este nagyon megnyuuuuzoooom. vagy o engem. valami lesz, aaaaz biztos, aaaaz tutiiii :D
 mar Belgradon tul. szeret :) de ha megegyszer hozzam vagja a papucsat, megverem. nem kicsit. nagyon. de mar tudom mi lesz este. 2 lehetseges verziot tudok elkepzelni az egyik, h tamadni fog. a masik lehetoseg, h egy szot sem beszelunk rola. en nem fogok, ha ő igen akkor mondom, legjobb vedekezes...  majdnem barmiben lefogadnam. tutifix . nem vagyok olyan mint szoktam, nem olelgetem, nem nyunyorgatom, de azert kozeledunk. olyanok vagyunk, mint az ovisok.
 atleptuk a hatart, szupi. bekapcs telefon. short message hegyek. Rita-faktor. semmi nem megy siman. elegem van kisse. lehet megszunni letezni? lehet, h valaki fejbelojjon? ezt fizessek, azt vontak le. grrrrr... utalom mar az egeszet. es meg 2 honapot ki kell huznom. kozben egy karacsonnyal. szupeeeer. K.O. ma berugok. ez mar fix. addig sem kattogok. olyan, mintha egy ketszaz kilos valaki ulne a vallamon 10 honapja es nem akarna leszallni rolam. csak ideig-oraig. egyszer csak vege lesz. igy vagy ugy. van 2 ember akit szeretek feltetel nelkul, azt hiszem ez eleg. 5 honap fizu nelkul a szerelemert :) akarmennyire is nehez lesz visszarazodni, tisztazni mindent, ami felgyulemlik, nem cserelnem el es nem banom 1 percig sem. azt a rengeteg nevetest, boldogsagot, olelelest, csokot, szeretet, szerelmet, mindent aminek reszese lehetek/lehetunk messzi sofijaban... es azt hiszem Pötyi sem banja, hisz mindent megtesz ertem. korbe van nyalva a fenekem. oda meg vissza. akarhogy is vannak surlodasok, vitak... hol nincs? az unalmas lenne. igy hogy eltelt majdnem egy ev. azt hiszem az elso felevben is szerettuk nagyon egymast, meg volt szerelem. aztan jott egy hullamvolgy es szeptember ota csak jobb lett. ami nem koszonheto masnak mint az osszekoltozesunknek. asszem. januartol tvkapcs., de azt hiszem kicsit mas lesz mar. ezenkivul nagyiveben lesz...ok mindent. megoldom, mint mindig :) boldogsag van, szerelem van, elmebeteg pasi van, aki imad, gyerek gyonyoru, okos kismano. mi kell meg??? na, szupi a laptop. leirtam, kiduhongtem magamat es mosolygok. koszi, Pötyi. sz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://litababa.blog.hu/api/trackback/id/tr742184307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása