HTML

litababa

en

Friss topikok

  • Ismeretlen_100158: komment gyanus :) (2008.11.21. 19:55) ...
  • Ismeretlen_100158: :) (2008.11.12. 05:45) comm. comm.
  • Ismeretlen_6108: Mi van te kis nyalizos? huzogatjatok itt egymasnak. milyen dolog ez? (2008.11.10. 18:15) sz. :)
  • Ismeretlen_100158: nagggyon hulye! imadlak! :) (2008.09.09. 20:54) te jóóó ég!
  • Ismeretlen_6108: Szerintem mindenkeppen kiskifli leszel es kesz... (2008.08.06. 23:22) :)

Linkblog

ez az amit mostmar nem hiszek el. tobbet veszekszunk, mintha egyutt elnenk. valoszinuleg ez a baj, de nem tudom. ugy erzem valami nincs rendben velunk. de remelem ez most csak para. nalam nem valtozott semmi, de ugy erzem Pötyinel igen, de kozben meg megsem. tehat nem tudom mi a jo franc van. a hajnali ismetelt bunko viselkedesevel betelt a pohar es ki is borult. egesz heten feszko voltam, de most kijott minden. orakon keresztul nem sikerult abbahagynom a sirast, meg alvas utan is folytatodott. mostmar "csak " a gomboc van a torkomban. de kb. egy szo es elbogom magamat. augusztus ota nem voltam ilyen szarul. azt hiszem most nagyon osszetortem. darabokban van a lelkem es a szivem. egy pasi sem beszelt igy velem. es egy pasinal sem ereztem h ennyire szeretne. skizofren. elmebaj. nem csinaltam semmit. szeretem, o a szerelmem, de az ilyen dolgaival kikeszit, tol el magatol. nem ertem, es nem erdemlem meg, en tenyleg probaltam most is mindent megtenni, h jol erezze magat itthon, ennel tobbet nem tudok es egyszeruen nem is tudom mit lehetne meg, ennyire tellik. elegem van. vagy eddig birtuk a tavkapcsolatot. tudtam, h szarabb lesz egyutteles utan megint ezt folytatni, de nem teljesen erre gondoltam. be fogok katt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://litababa.blog.hu/api/trackback/id/tr202184315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása