HTML

litababa

en

Friss topikok

  • Ismeretlen_100158: komment gyanus :) (2008.11.21. 19:55) ...
  • Ismeretlen_100158: :) (2008.11.12. 05:45) comm. comm.
  • Ismeretlen_6108: Mi van te kis nyalizos? huzogatjatok itt egymasnak. milyen dolog ez? (2008.11.10. 18:15) sz. :)
  • Ismeretlen_100158: nagggyon hulye! imadlak! :) (2008.09.09. 20:54) te jóóó ég!
  • Ismeretlen_6108: Szerintem mindenkeppen kiskifli leszel es kesz... (2008.08.06. 23:22) :)

Linkblog

Lehet telleg boszi vagyok? Kev mindig ezzel viccel... reggel felkeltunk minden ok, aztan reggeli kozben furcsa dejavu keritett hatalmaba. eszembe jutott mit almodtam. nem volt tul jo alom, de mindenesetre egy idore elrontotta a kedvemet. ha elmondom Kevinnek mit almodtam, beteljesul az alom. tehat nem mondtam, de akkor talan igaz is lehetett volna... nem tudom, en alapvetoen szeretek almodni, visszatero almaim is rengeteg van, ez is az, csak most jottem ra, ebben a szituban. csak azt nem tudtam h honnan vettem azokat az infokat. persze mi masrol szolna mint a multrol, es mostmar azt is tudom h bizonyos dolgok miert jutottak eszembe, eddig nem tudtam, h honnan tudom oket vagy miert fordultak meg az eszemben mostmar ez is vilagos. szuper megvilagosodni :) de azt hiszem, most ezt gyorsan el is kell felejteni, es elni tovabb az eletunket, most a jelenben ugy ahogy jo es boldog. lehet ez kellett, h lezarjak dolgokat. nem kerdezek, nem mondok es eltemetem, mostmar talan sikerul is es nem akarom tudni, h amit almodtam az igaz vagy nem. nem erdekel. alom volt, rossz alom. itt a pont.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://litababa.blog.hu/api/trackback/id/tr542184302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása