HTML

litababa

en

Friss topikok

  • Ismeretlen_100158: komment gyanus :) (2008.11.21. 19:55) ...
  • Ismeretlen_100158: :) (2008.11.12. 05:45) comm. comm.
  • Ismeretlen_6108: Mi van te kis nyalizos? huzogatjatok itt egymasnak. milyen dolog ez? (2008.11.10. 18:15) sz. :)
  • Ismeretlen_100158: nagggyon hulye! imadlak! :) (2008.09.09. 20:54) te jóóó ég!
  • Ismeretlen_6108: Szerintem mindenkeppen kiskifli leszel es kesz... (2008.08.06. 23:22) :)

Linkblog

ez az a pont, amikor nem tudom mi van. azt hittem rosszul hallok, de sajnos nem. nem erzem ugy, h megerdemlem, h igy beszeljen velem, foleg nem ok nelkul. most ez miert kellett??? mindig elobb beszel es csak utana gondolkozik, ha most egyaltalan gondolkozik. en probalok, tenyleg tolerans lenni az ilyen elmebajai folyaman, de en sem vagyok mindig a legjobb passzban. faradt vagyok en is, szetmegy a fejem, gorcsol a hasam, reggel fel 7 kor mentem el itthonrol este fel 8 ra ertem haza, utana meg gyerek, eddig. igenis, ma nem igazan tudtam ezt a beszolast kezelni. most mi a franc van? ez az a helyzet, amikor valoszinuleg baromi hulye fejet vagok, szettarom a karomat es kb annyi az osszes verbalis hangzata az egesz szitunak, h "he? jol hallok?" igen, felkelt az sms emre. elnezest, ha offline a gmailen nem latszik a komment, tehat nem lattam, h az van kiirva, h alszik. tudtam, h nem volt jol egesz nap. en kerek elnezest, h meg mertem kerdezni, hogyan is van a kisbeteg. ha nem kerdezem az a baj. most megint az o lelkiismerete nincs rendben vagy wtf? elment a kedvem az elettol is. nem hiszem el. nem jut el a megmaradt agysejtjeimig, nem tudom felfogni. elmebaj.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://litababa.blog.hu/api/trackback/id/tr432184314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása