HTML

litababa

en

Friss topikok

  • Ismeretlen_100158: komment gyanus :) (2008.11.21. 19:55) ...
  • Ismeretlen_100158: :) (2008.11.12. 05:45) comm. comm.
  • Ismeretlen_6108: Mi van te kis nyalizos? huzogatjatok itt egymasnak. milyen dolog ez? (2008.11.10. 18:15) sz. :)
  • Ismeretlen_100158: nagggyon hulye! imadlak! :) (2008.09.09. 20:54) te jóóó ég!
  • Ismeretlen_6108: Szerintem mindenkeppen kiskifli leszel es kesz... (2008.08.06. 23:22) :)

Linkblog

napok ota megint istenien szorakozom estenkent. imadom :) es megint rancosodom a nevetestol. nem baj, igy is szeret, h kicsit lüke vagyok. igaz, tegnap mar menekult elolem... :S :D:D:D de azt hiszem megbocsajtott. vegre leszamoltam es megkaptak az illetekesek a szigetes videot es a youtube ra is felkerult: https://www.youtube.com/watch?v=jf9larXVsGA mindenki orult es mindenki boldog, ugyh ez engem is azza tesz. adni joooo :D hetvegen megyunk hazaaa, kicsit... 2 egesz napra. Gege meg holland honba, disznooo... na, majd jovore. kilatasban egy munka, remelem ugyes, okos es baromi meggyozo leszek... meg van pont egy honapunk pont, mint februarban es megis nap, mint nap eszembe jut. ma is ebredesnel azt hittem megeszem a kis szarhazit. imadom olelgetni, simogatni, puszilgatni, szerelmes vagyok a borebe, az illataba es nem ereszt... kell talalnom otthon majd meg egy allast vagy valami sulit, ami lefoglal megint teljesen, 24 orabol 25 ot. ugy gyorsabb es konnyebb. aaaa, mindegy nem kattogok. az elet nem habostorta, ennyi. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://litababa.blog.hu/api/trackback/id/tr12184304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása