HTML

litababa

en

Friss topikok

  • Ismeretlen_100158: komment gyanus :) (2008.11.21. 19:55) ...
  • Ismeretlen_100158: :) (2008.11.12. 05:45) comm. comm.
  • Ismeretlen_6108: Mi van te kis nyalizos? huzogatjatok itt egymasnak. milyen dolog ez? (2008.11.10. 18:15) sz. :)
  • Ismeretlen_100158: nagggyon hulye! imadlak! :) (2008.09.09. 20:54) te jóóó ég!
  • Ismeretlen_6108: Szerintem mindenkeppen kiskifli leszel es kesz... (2008.08.06. 23:22) :)

Linkblog

12.
november

home

litababa  |  Szólj hozzá!
azert ennyire nem kellett volna, h tetszen a szervezetemnek a tegnapi 4 orai keles... masfel oraja nem tudok visszaaludni. az agyam kattogasat olyan jo lenne befolyasolni, azt hiszem neha kulon eletet el a kis draga. mar megint a regi lemez. nem ertem az embereket... :( azt hiszem kezdem feladni ezt a kerdest. ha bemegyek a kozertbe es azt mondom a pult mogott allo neninek. csokolom, kerek 20 dkg parizsit, de mar tegnap kellett volna megennem de majd csak jovo honapban fizetek... azt hiszem akarmennyire is tudok szepen, kedvesen mosolyogni, nemes egyszeruseggel azt mondana: anyad! azt hiszem. es azt hiszem ez ertheto is lenne. de en most mi a szart csinaljak? 2 honapja varok a penzemre, h kifizessenek es mivan? azota ugye bukok, mert annak a penznek megvan a helye vagyis lenne. es persze baromi egyszeru a helyzet, hiszen nem vagyok itthon. nekem viszont annyira mar nem vicces a dolog es a banknak sem. de most igazan en megcsinaltam a munkat, leadtam es innentol kezdve miert kene nekem toleralni mindenki anyagi vagy akarmilyen problemajat? az enyimet ki torelalja? senki. aaaaaa... persze mindig ez van, de eddig volt fizetesem, amibol azert elvoltam aztan mindenki fizetett, amikor fizetett, meg kb 5x ennyi munkam, tehat szepen mindig valahonnan kaptam penzt, de most? most se melo, se fizu meg 3 honapig es meg ami volt azt sem fizetik ki. ezt nem hiszem el. na, mindegy. es miert iszom en ehgyomorra hajnalban alamalevet? ugy, h az udito fogyasztas amugy sem tartozik a kedvenc sportjaim koze? mindjart meghalok ugy marja a gyomromat. neha tenyleg annyi eszem van, mint egy sugernek kb. vagy meg annyi se, az legalabb nem iszik hajnalok hajnalan almalevet. hulye. picsa. jaaa, itthon vagyunk Bigyoval, Pötyikem meg ottan maradt messzi szofijaban. na, majd penteken... hihihi...gfdfhvhbc...h. olyan csodalatosan szep volt tegnap hajnalban a repulorol nezni a napfelkeltet. ugyh az karpotolt mindenert :) es mit kaptam a pasimtol :D ami miatt vigyorgok, mint a tök? na, mit? egy gyonyoru szep mac et :) na, jo egyenlore meg az o tulajdonat kepezi, de en hasznalhatom :D:D:D es most annyira jo nekem :D nem kell cipelgetnem az imacet :D tok mobil lettem, nagyon meno ... hihihihihi januartol ujra tavkapcsban leszunk, meg ingazas ezerrel, tok jo lesz, ha nem kell gepen agyalni, ha lesz melom. remelhetoleg. persze, h lesz. eddig is volt, most is kell. csak pozitivan, csak a vilagvalsagot nem lehetne valahogyan megszuntetni? hahoooo, valaki! ha reklamipar es a media takarekra teszi magat na, az szeeep lesz az en szemszogombol. azt hiszem at kene nyargalnom a kannas boriparra :) az tuti fenykorat fogja elni nemsokara :) :( most azert nem igazan tudom, h sirjak vagy nevessek ezen... na, megprobalom meg1x ezt az alvas temat. cuuup

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://litababa.blog.hu/api/trackback/id/tr942184298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása