HTML

litababa

en

Friss topikok

  • Ismeretlen_100158: komment gyanus :) (2008.11.21. 19:55) ...
  • Ismeretlen_100158: :) (2008.11.12. 05:45) comm. comm.
  • Ismeretlen_6108: Mi van te kis nyalizos? huzogatjatok itt egymasnak. milyen dolog ez? (2008.11.10. 18:15) sz. :)
  • Ismeretlen_100158: nagggyon hulye! imadlak! :) (2008.09.09. 20:54) te jóóó ég!
  • Ismeretlen_6108: Szerintem mindenkeppen kiskifli leszel es kesz... (2008.08.06. 23:22) :)

Linkblog

06.
augusztus

r.

litababa  |  Szólj hozzá!

joreggelt, joreggelt.

 persze ma megint azzal a tudattal keltem , h minden ok. kosz, jolvagyok. na, ez tartott addig ameddig a mindket gyerek elo nem adta a reggeli bulijat. isteni az idozitesuk :) en mostmar tenyleg nem tudom mi van velem. 

 a felelem egy reszet megfejtettem. tegnap azt mondtam Pötyinek meg delutan, h azt erzem o engem siman elengedne. amikor vigyori vagyok akkor jo, amikor szarul vagyok akkor mar nem annyira vagyok vonzo. ez normalis, csak ugye en akkor is ugyanugy imadom amikor rossz napja van es durcas. erre persze a valasza az volt, h eszebe sem jutott. en meg akkor ott abban a pillanatban ezt el is hittem es meg is nyugodtam. csak aztan persze mivel az este nem volt valami fenyes. es jott a kibeborulas, kattogas stb. a vegen mar azon bogtem, h mit csodalkoznek. talal maganak sokkal egyszerubb esetet is mint en. ugyis mindig a jackpottal jon :) bar, addig hisztiztem ezert hogy leszokott rola :D nagyon szeretlek. az elet fintora meg az en elmebeteg agyame ugy ultem le most irogatni, h potyogott a konnyem, es most meg vigyorgok mert eszembe jut a luke kis feje meg h mennyire boldogga tud tenni es, h mennyire hianyzik. na, tessek most megint potyog. tok hulye vagyok .most sirok vagy nevetek? a szivarvany, mint erdekes jelenseg elmehet a p...ba mellettem. vajon szeret engem annyira, h megvarja amig tenyleg jol leszek? erek en annyit? nem hiszem.hulye kissebbsegi komplexus. kellek en igy is? hogy nem mindig egyszeru minden? nezzuk pozitivan. legalabb kiderul mennyit erek a pityputynak. majd kiderul. de azert szeretnek mar jol lenni. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://litababa.blog.hu/api/trackback/id/tr122184260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása