HTML

litababa

en

Friss topikok

  • Ismeretlen_100158: komment gyanus :) (2008.11.21. 19:55) ...
  • Ismeretlen_100158: :) (2008.11.12. 05:45) comm. comm.
  • Ismeretlen_6108: Mi van te kis nyalizos? huzogatjatok itt egymasnak. milyen dolog ez? (2008.11.10. 18:15) sz. :)
  • Ismeretlen_100158: nagggyon hulye! imadlak! :) (2008.09.09. 20:54) te jóóó ég!
  • Ismeretlen_6108: Szerintem mindenkeppen kiskifli leszel es kesz... (2008.08.06. 23:22) :)

Linkblog

26.
augusztus

re

litababa  |  Szólj hozzá!
nem mondta fel. Petit 3 mondattal helyretettem, sztem o is tudja, h igazam van es fereg volt. ha nem tudja akkor szomoru. egy "barattal" kevesebb. Zombikammal pont azt targyaljuk mar hetek ota (mindig van ra precedens, h visszatero tema legyen), h nem ertjuk az embereket. nem ertjuk, h miert gazol mindenki mindenkin at es persze most arra probaltunk magyarazatot talalni, h most ki a hulye??? mi velunk nem stimmel valami, hogy mindig labtorlonek hasznalnak minket es h senki sem oszinte es senki nem vallal semmit fel. elkeserit kicsit. de befolyasolni nem tudom, valtozni meg nem akarok. nem en lennek, de igy eleg nehez, de talan konnyebb azzal a tudattal elni, h bele tudok nezni a tukorbe es nem kapok hanyingert vagy nem kopom le azt aki visszabamul. bar, eleg szivas :) serulok, de a lelkem tiszta. ez a jobbik azt hiszem. ezvan. rossz zsido vagyok, de nem rossz ember. szerintem. remelem. igyekszem. szeretem a pasimat, de elegge hajszalon tancolt most. meg mindig eszembe jut, de mar jol vagyok. elviekben. de nem vok 100as, szeretnek, de meg ido. bizalomhiany, ezt utalom, gyulolom, nem akarok agyalni, kombinalni ha elmegy nelkulem, nem akarom h egyaltalan megforduljon a fejemben, h esetleg...akar...barmi is. helyrejohet ez? remelem. annyi minden szar van amin agyalhatok, a pasim oszintesegen nem akarok sem a husegen. hulye leszek tole es kiszamithatatlan amit prsze tudok, de megsem tudom szabalyozni. szoval temetes van. nem voltam ilyen helyzetben csak hasonloban, egyszer, nem volt vicces.es nem is tudom jol kezelni, ha lehet jol kezelni. szeret, azt hazudja :) lezarni, lezarni, lezarniii, Rituuuuu! nem van kedvem semmihez. ma sem tudtam mit kezdeni a szabadsagommal, erdekes. tok hulye vagyok. lehet le kene fekudnom esetleg idoben? vagy megsem? fo a hatarozottsag. 2 muszak vagy 3... egy korszak lezarul, 4 honapra biztosan. erdekes lesz azert megszoktam a feszkot a rohanast a sok hulyet magam korul, meg persze azert a rendszert az eletemben. hmmm. kiderul. persze most kaptam egy fasza allasajanlatot amit felek kihagyni, h banni fogom, de remelhetoleg december januar korul meg lesz szamomra is hely. addig tanulok :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://litababa.blog.hu/api/trackback/id/tr452184273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása