HTML

litababa

en

Friss topikok

  • Ismeretlen_100158: komment gyanus :) (2008.11.21. 19:55) ...
  • Ismeretlen_100158: :) (2008.11.12. 05:45) comm. comm.
  • Ismeretlen_6108: Mi van te kis nyalizos? huzogatjatok itt egymasnak. milyen dolog ez? (2008.11.10. 18:15) sz. :)
  • Ismeretlen_100158: nagggyon hulye! imadlak! :) (2008.09.09. 20:54) te jóóó ég!
  • Ismeretlen_6108: Szerintem mindenkeppen kiskifli leszel es kesz... (2008.08.06. 23:22) :)

Linkblog

07.
október

'zeee

litababa  |  Szólj hozzá!
na, jo csak penteken voltunk bulizni... de milyet? :) kiiruu volt, mint mindig ha egyutt vagyunk. hihihi :) Alperes meg mindig elmebeteg, tehat ezen a teren nincs uj info. back sofia... de hogy ma megint jol indult a napom... a szarkeveres nagymestere ujra lecsapott, akar egy elcseszett akciofilm cime a '80as evekbol, az az alamondasos fajtaju. de lehetett volna a hazugsag ara steven seagallal (igy kell irni? na, mindegy:) ) szoval, ez az a szitu amivel nem nagyon tudok mit kezdeni es valoszinuleg nem is tudom jol kezelni. 8 honapja (ujra) beszologat, magyaraz, ontja, hanyja magabol a hazugsagokat. es mindezt persze a hatam/hatunk mogott. eloszor erdekelt, bantott. aztan jott felev "leszaromkapjabe". de ma volt az amikor azt mondom eleeeeg. mit is kepzel magarol? es persze azzal a lendulettel ahogy kaptam skype on az uj infokat, mihez tartas vegett celjabol, mar copyztam is tovabb Pöttynek. na, itt van az a pont amikor lehet ha nem online megint nem mondom, de ma egesz nap azon kattogtam, jol tettem e vagy sem es bevallom meg mindig nem tudom, de igazabol azt hiszem igen. ha nem mondom ugy ereztem volna hazudok neki es azt nem akarok. es sztem ez nem az a szitu volt MOST amikor jobb nemtudni, akkor nem faj. eddig alatalaban engem szapult ez a f...sz. (aki ugye nem mellesleg az elso "szerelmem" volt 4 es fel evig) de most olyanokat mondott amiben nem en voltam a foszereplo. mert kb. megint egy szar felnottmeset talalt ki, h magat fenyezze es 10 bol 9 es fel szava hazugsag volt. a fel azok nevelok voltak meg az "ö" betuk. tehat ameddig engem vett a szajara nem kello szovegkornyezetben nem szoltam, de most igen. es tudom h elrontottam Kev napjat, de mit kellett volna tennem? amikor hulyenek nezi es hulyere veszi en meg latom es nezzem vegig vagy mit? tenyleg megprobalok nem beleszolni a kettojuk dolgaiba, semmi kozom hozza. de ez mindentol fuggetlen. sztem. persze nem biztos h igazam van de en igy gondolom. komolyan elgondolkodtam rajta, h a draga magus megkattant. ez sem uj info csak sztem mar kezd abba a szituba keveredni amikor mar onmaga is elhiszi abban a percben amit mond. de hogy lehet ennyire hulye? azt sem ertem az egyik legregebbi baratnomnek mondja mindezeket, mit gondol, h nem fogom megtudni? hogy nem fog kiderulni es ha en tudom akkor mit hisz? az hogy eddig voltam annyira "intelligens" es nem sullyedtem le az o szintjere, h felvegyem, de nem gondol bele abba, h ezzel o huzza a rovidebbet, maga alatt vagja a fat, az osszes baratjat elvesziti. az van a kis elmejeben, h nem mondom el a pasinak akit imadok, h "he, te figy ne haragudj semmi kozom hozza de azert a haverodra figyelj oda..." mindenkit atver, hulyenek nez. szanalmas. hanyok tole es nem vagyok ezzel egyedul. egyszer ulok le vele beszelgetni. 1x. irigy fasz. tudja, h szeretem Kevint tudja, h boldogok vagyunk egyutt, h nekunk most jo, minden teren. ha barat lenne most orulne es boldogga tenne ez, ahogy en orulok pl. Zizz nek, ahogy Gege drukkolt nekunk augusztusban. szoval, azt hiszem rettento buta vagy pedig ismersz eleg jol, de ugy latszik elfelejtetted, h en nem a szoke nő kategoria vagyok (es itt nem a hajszinre gondoltam:D ) a magikus erod elhagyott, ahogy szep lassan mindenki el fog. es koszonheted senki masnak csak magadnak. pedig szerettek. gratulalok. de nyugtasson meg a teny, h mindig fogsz talalni olyanokat akiket atverhetsz ideig-oraig, eleg nagy a vilag. meg szamodra is, de ahhoz eleg kicsi, h mindig kiderulnek a turpissagok. kerdes, h idoben felfogod e hogy mi mennyit er es nemcsak a penz es a fizikalis dolgok erdekelnek. hajraaa! mindig visszakapjuk az elettol amit adunk elobb vagy utobb... jot illetve rosszat. es itt a pont.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://litababa.blog.hu/api/trackback/id/tr332184278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása