HTML

litababa

en

Friss topikok

  • Ismeretlen_100158: komment gyanus :) (2008.11.21. 19:55) ...
  • Ismeretlen_100158: :) (2008.11.12. 05:45) comm. comm.
  • Ismeretlen_6108: Mi van te kis nyalizos? huzogatjatok itt egymasnak. milyen dolog ez? (2008.11.10. 18:15) sz. :)
  • Ismeretlen_100158: nagggyon hulye! imadlak! :) (2008.09.09. 20:54) te jóóó ég!
  • Ismeretlen_6108: Szerintem mindenkeppen kiskifli leszel es kesz... (2008.08.06. 23:22) :)

Linkblog

bréking nyúúúz ... háuzvork kozben :) szerelmes... hihihi ma megint megvilagosodott... ez azert erdekes, mert mondjuk en tudom egy ideje, h szerelmes vagyok es persze Pötty is, szeptemberi kis "kiborulasa" altal ez eleg nyilvanvalova valt mindkettonk szamara. DE mostmar kezdem azt gondolni, h pont a munkaja miatt es amiatt az egyszeru teny miatt, h semmi sem fix korulotte engem is ugy kezel. tegnap este beszelgettunk es akkor jottem ra, h szerintem ő kuzd ez ellen es ezert van az, h folyamatosan rajon, h akarmit is csinal szeret engem. a kettonk gondolkozasa ebben a temaban elegge eltero. en nem gondolok arra, mi lesz ha nem leszunk egyutt, mi lesz ha letelik ez az ujabb felev es uj helyre kell mennie dolgozni. ugy gondolom, h szeretjuk egymast, mostmar az is vilagos, h tudunk egyutt lakni, eleg jol tehat nincs baj, ennek megfeleloen kell elni az eletunket es ugy alakitani a dolgokat, h mindekettonk szamara jo legyen. ameddig en ugy gondolom, h ez megoldhato es ha o kulfoldon dolgozik akkor aszerint kell elnunk es ennek ugyis vege lesz egyszer. ő viszont folyamatosan ezen stresszel es persze en eleg jol tudom viselni ezt, de ha epp nem vagyok tokeletes lelkiallapotban, akkor azert rossz, mert engem is ujabb bizonytalansagba taszit. es nem erzem magamat biztonsagba, rossz azt hallgatni, h mi lesz ha nem leszunk egyutt. az biztos, h nagyon sokat szamitana, ha otthon vegre lenne, egy fix otthon. es ezt probalom vele megertetni, h szamara is ez a megoldas, es sokkal konnyebb lenne minden. en szeretem annyira, h el tudom fogadni ezt az allapotot es tudok idot adni magunknak, h kitalaljuk, h is mukodhetne minden flottul. boldogok vagyunk egyutt, szerelmesek, szeretjuk egymast, tokeletes a szexualis eletunk, remekul tudunk mulatni szinte barhol es barmikor, nevetni sokat, beszelgetni a vilagvalsagrol es ehhez hasonlo magasztos temakrol is :D nem gondolok mas pasira, nem gondolom azt h ez nem jo vagy a munka elvalaszthat minket. azt hiszem van meg egy par ember aki igy eli az eletet es kepes megoldani. nem gondolom, h mi lennenk az egyetlenek. en orulok es teljes szivembol boldog vagyok azert, h a sors ugy alakitotta, h "kaptam" egy olyan ferfit magam melle, aki mellett igazan jol tudom magamat erezni es ha nem is egy konnyu eset, nem tudnam jelenleg elkepzelni, h ő nem az eletem resze, h nem olelhetem meg, nem csokolhatom meg, nem simogathatom a lüke kis fejet, nem erezhetem a finom boret, a szajat, az illatat es ugy mindent ami ő maga jo es rossz tulajdonsagaival egyutt. nekem o a tokeletes pasi, aki ki tudja hozni belolem a legjobbat es bizonyos esetekben az "allatot" is :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://litababa.blog.hu/api/trackback/id/tr32184301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása