HTML

litababa

en

Friss topikok

  • Ismeretlen_100158: komment gyanus :) (2008.11.21. 19:55) ...
  • Ismeretlen_100158: :) (2008.11.12. 05:45) comm. comm.
  • Ismeretlen_6108: Mi van te kis nyalizos? huzogatjatok itt egymasnak. milyen dolog ez? (2008.11.10. 18:15) sz. :)
  • Ismeretlen_100158: nagggyon hulye! imadlak! :) (2008.09.09. 20:54) te jóóó ég!
  • Ismeretlen_6108: Szerintem mindenkeppen kiskifli leszel es kesz... (2008.08.06. 23:22) :)

Linkblog

kiiir... belem kotott... ma epp a "nem vagy eleg szorakoztato es kulonben is kreativabb lehetnel illetve baszottul unatkozom melletted" cimu fejezetnel tartunk. egy darabig kussoltam, nem igazan tudtam, h most beszeljek vagy ne. mi lenne a jobb? aztan megkerdeztem, h vitazni akar e velem, a valasz igen volt, mert az is jobb... aztan jott 10 perc silence. ez kb. amikor arra varsz, h az "ellenseg" mit lep. egyszer valakinek kell, ez tuti. kb. 10 mondatban tudtam vazolni a helyzetet, amit ugy gondoltam, h nem kell mert ugyis nyilvanvalo. de remek erzes, amikor a pasid kozli veled, h igazabol tudsz baromi unalmas is lenni. es nekem persze mindennap baromi viccesnek es szorakoztatonak kell lennem. ez egyertelmu es nyilvanvalo. szoval a szitu tiszta 'nám volt. ultunk a sajat kis loveszarkunkban es vartuk, h mikor lő az ellenseg. bar lehet, h engem folyamatosan lottek csak a masik iranyba neztem??? maybe... mit var tolem? hogy mondjam meg mi legyen a program. es persze azert vagyok szar ember ma eppen mert nem vagyok kepes a lehetseges 5 verziobol megmondani, h melyik legyen. persze a valaszom az, h nekem igazabol mindegy. de ez negativum. de arra nem gondol, h nekem ez termeszetes helyzet, h gyerek van es nem ugralhatok, nem talalhatok ki fasza programokat, mert Bigyo itthon alszik. az meg sem fordul a fejeben, h esetleg nekem miatta (Pötty miatt) mindegy. mert en ehhez vok szokva, de ő nem. es pont ezt nem akartam, de hat ez nagyon "bonyolult" dolog. foleg azutan, h egesz este mondtam neki, h menjen bulizni, menjen haverozni, neki nem kell azert itthon punnyadnia mert nekem kell. de az az erzesem most igy utolag, h ő erzi magat szarul, mert nem van babysitter es en azert nem mehetek, tokeletes alkalom ramkenni mindent ezaltal sajat magat felmenti. csak azt nem tudom erre miert van szukseg? nekem nincs. en tudtam, h ez lesz. es en nem haragszom ezert, mert ezert szenvedtunk honapokig. igen, mas. persze, h mas. de tudta, h nekem gyerekem van es ez kotottsegekkel jar. aminek termeszetesen amikor kulon voltunk orult, hiszen a szerelme nem jarkalt ossze-vissza. de igy mar nem annyira vicces. most en ezzel mit kezdjek? edes, kedves, odaado kislany tudok lenni, de ha b...gatnak nem biztos, h teljesen jogszeruen... ki lehet probalni. hajra! nem tudom mire volt ez most jo. de igazan, nem is erdekel. csak az a szornyu dejavum van, amikor a Kovacs baromira elevezte, h en fuggo viszonyban vagyok es roppant undorito dolgokra volt kepes, mikozben persze szeretett. na, ez az amit en nem. es tudom, h Kev nem ilyen. csak ezt most nem tudom megmagyarazni. mindegy, jon a holnap ami biztos valaszt ad nekem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://litababa.blog.hu/api/trackback/id/tr432184292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása