HTML

litababa

en

Friss topikok

  • Ismeretlen_100158: komment gyanus :) (2008.11.21. 19:55) ...
  • Ismeretlen_100158: :) (2008.11.12. 05:45) comm. comm.
  • Ismeretlen_6108: Mi van te kis nyalizos? huzogatjatok itt egymasnak. milyen dolog ez? (2008.11.10. 18:15) sz. :)
  • Ismeretlen_100158: nagggyon hulye! imadlak! :) (2008.09.09. 20:54) te jóóó ég!
  • Ismeretlen_6108: Szerintem mindenkeppen kiskifli leszel es kesz... (2008.08.06. 23:22) :)

Linkblog

06.
augusztus

:(

litababa  |  Szólj hozzá!
szornyu volt, borzasztoan faj belul most. biztos hibas vagyok es ingerult es tudom is, de megis. nem tudom. sir. azt akarom, h elmuljon. nem akarom ezt erezni. nem tudok jokedvu lenni. menekulnek, de hova? meg minek? meg most miert? hullamzik. osszevissza kavarog minden. mintha apro darabokra hullottam volna szet. mintha nem is en lennek. oda akarok bujni, erezni, szeretni. es nem itthon egyedul bogni. utalom ezt a gombocot. semmihez nincs kedvem. elegem van magambol. nem akarom bantani. alig vartam ra es megsem tudtam ket ertelmes mondatot mondani, nem tudtam megszolalni, szerettem volna meselni, de nem ment. mintha leblokkoltam volna. nem tudtam kimondani, h szeretem es ne haragudjon ram. majd elmulik. mindjart, par nap es megsimogatja az arcomat es atolel. gyulolom magamat ezert. hogy par napja nem boldog miattam. tolom el magamtol, nem vagyok normalis. mitol felek mar megint csak azt erzem, h rettenetesen felek. de most mitol? mi bajom van? nem ertem, most semmit nem ertek, totalis kaosz. hulye vagyok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://litababa.blog.hu/api/trackback/id/tr762184259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása