HTML

litababa

en

Friss topikok

  • Ismeretlen_100158: komment gyanus :) (2008.11.21. 19:55) ...
  • Ismeretlen_100158: :) (2008.11.12. 05:45) comm. comm.
  • Ismeretlen_6108: Mi van te kis nyalizos? huzogatjatok itt egymasnak. milyen dolog ez? (2008.11.10. 18:15) sz. :)
  • Ismeretlen_100158: nagggyon hulye! imadlak! :) (2008.09.09. 20:54) te jóóó ég!
  • Ismeretlen_6108: Szerintem mindenkeppen kiskifli leszel es kesz... (2008.08.06. 23:22) :)

Linkblog

30.
szeptember

szofia

litababa  |  Szólj hozzá!
egyutt lakunk azt hiszem ez latszik :) nem vagyok baromira free estenkent, es nem dolgozom a teveben sem. hűhaaa... nyugi van :) valamelyik nap azt mondta buszke ram, haaat bevallom: jol esett. es miert? mert minden munkam csont nelkul ment at az utobbi ket hetben. egy pasi se mondta meg ezt nekem :D hihihi az elso het szamomra kritikus volt, de Pöttynek is. tuleltuk, szoktuk a helyzetet meg egymast. persze ő Bigyot is. ez normalis. eloszor kicsit megijedtem, h jaj, mi lesz. mar nem vagyik ram, mar nem vagyok elerhetetlen, megfoghatalan, es nem vagyok szogletes sem, egy laptop kepernyohoz hasonlito valami, 850 km re. nem kívan, es nem akar orulten ... na, jo ezt hagyjuk... :) aztan elmult ez is. most jo. bar, meg mindig megvan az , h nem akartam kijonni, es lehet azert is nem akarok sehova menni nagyon, nehogy csak nehogy vkivel talakozzak es megint ki legyek. tul vagyok rajta , mar egy honapja, de meg mindig neha visszajon es akkor vagy nagyon felek vagy nagyon ideges leszek es egyik sem jo, de azt hiszem egyre kevesbe. szeretem a pasimat, talan tulsagosan is, de ezt tudom kontrollalni vagy megsem? mindegy. boldogok vagyunk ugy erzem. meg mindig nem jut eszembe mas pasi vagy nem kivanok meg senkit meg sem fordul a fejemben, ugyh tudom addig nincs gaz ameddig ez meg nem tortenik. csutortokon megyunk haza. annyira nem is vagyom ra, amugy. csak kicsit ki kell mozdolnom, kicsi levegooo. meg persze ezer dolog van amit el kene intezni. mindenki talalkozni akar persze, azt sem tudom hogy oldom meg :( ugy volt egyedul megyek haza elobb Bogyival, de aztan megsem. igazabol nem tudom, h nem mert e elengedni vagy mi tortent de egyutt megyunk. pentek-szombat buliiiii, alig varom. azt hiszem nekem most tok mindegy hol, kivel, hogyan. tutira jol fogom magamat erezni. egyre biztosabb vagyok abban h nem akarok visszamenni a tevebe, inkabb szabaduszok, de az meg bizonytalan. aaa, nem tudom. de most meg nem is baj, majd ha decemberben sem fogom tudni, akkor kezdodik a baj. valoszinuleg addigra hianyozni fog a rohangalas, joves-menes, az idegbaj es a sok hulye aki korul vett. most epp nem. mondjuk 4 ev ezres fordulatszamon valo porges utan lehet, h ez normalis. tobb, mint valoszinu. tiszta HTB vagyok, hihihi... Bogyi orul, h lat vegre. most elegge koncentratumban kap engem . 2 es fel het utan sem un, es mindennap elmondja h mennyire szeret es en vagyok a vilag legjobb anyukaja. persze, hiszti az van. csempe a farncab... ki nem birna egy napot sem. azt hiszem az x-dik dackorszaka. nagylany mar. en meg oregszem. de csak a szemelyim szerint. 2 napja kkibuktam, de nem tudok meg rola itt sem kommunikalni :( Pötyi sem ertette szgenykem, h mi tortent. az o kiabalasa volt az utso csepp akkor pont. nem baj majd elmulik. mindig elmulik. alszom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://litababa.blog.hu/api/trackback/id/tr132184277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása