HTML

litababa

en

Friss topikok

  • Ismeretlen_100158: komment gyanus :) (2008.11.21. 19:55) ...
  • Ismeretlen_100158: :) (2008.11.12. 05:45) comm. comm.
  • Ismeretlen_6108: Mi van te kis nyalizos? huzogatjatok itt egymasnak. milyen dolog ez? (2008.11.10. 18:15) sz. :)
  • Ismeretlen_100158: nagggyon hulye! imadlak! :) (2008.09.09. 20:54) te jóóó ég!
  • Ismeretlen_6108: Szerintem mindenkeppen kiskifli leszel es kesz... (2008.08.06. 23:22) :)

Linkblog

05.
augusztus

reggel

litababa  |  Szólj hozzá!

szuper, elaludtam, elkestem. de vmi erdekes erzesem lett. mintha az ejjeli elmebajomat "kialudtam" volna. ez nem vmi idegen erzes, mar tobbszor volt ilyen, tobb korszakaban az eletemnek. nagyon tudok szenvedni, es nagyon tudnak bantani dolgok maskor meg minden hidegen hagy. en mondtam, h skizo vagyok :) igazabol csak ikrek es azert valahol nő. azt hiszem az elmult par het, honap tortenesei lezajlottak bennem. elmult. felszabadult. remelem...

 azt  hittem majus 11. volt a tetopont, de nem. tegnap. kicsit felek azert. mert azt is tudom h ez mivel jar nalam. de ha elegge odafigyelek, akkor tudom koordinalni. a baj eredendo oka az egom, ami nincs ilyenkor. barmilyen skalan mernenk 0 lenne. eltelnek hetek hogy csak gyotrom magamat es persze ettol a kornyezetemben eloket probalom megkimelni es mindebbol nem erzekelnek szinte semmit, h nekem eppen valami bajom van es akkor jon a nagy bumm es persze senki nem ert semmit. ez valoszinuleg nem tul jo. de ez van es mar nem fogok valtozni es talan nem is kell.

later... R.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://litababa.blog.hu/api/trackback/id/tr342184254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása