HTML

litababa

en

Friss topikok

  • Ismeretlen_100158: komment gyanus :) (2008.11.21. 19:55) ...
  • Ismeretlen_100158: :) (2008.11.12. 05:45) comm. comm.
  • Ismeretlen_6108: Mi van te kis nyalizos? huzogatjatok itt egymasnak. milyen dolog ez? (2008.11.10. 18:15) sz. :)
  • Ismeretlen_100158: nagggyon hulye! imadlak! :) (2008.09.09. 20:54) te jóóó ég!
  • Ismeretlen_6108: Szerintem mindenkeppen kiskifli leszel es kesz... (2008.08.06. 23:22) :)

Linkblog

azt hiszem, ez megint egy e.n.h.e eset. na, de legalabb megvolt az elso vitank. vagy ez nem tudom mi volt :) elment es elkezdtem nevetni. kb. az a szitu volt, amikor elkezded huzogatni a macska bajszat aztan meglepodsz, h megkarmol. na, Pötty most az en bajszomat kezdte huzogatni (lehet kene epilalnom?) ment bulizni, ugye en nem mert nincs babysitt itten messze szofijjjaban. de most nem is lett volna kedvem nagyon. mindig mondom neki, h menjen attol mert en nem mehetek Bigyo miatt. nem gaz. en tipikusan azaz embertipus vagyok, aki nem feltekeny (neha mar idegesitoen nem, de az elozmenyek ugye mutatjak, h lett volna mire, de meg mindig nem) neha ramjon, de az sem az az igazi. tok hulyesegnek tartom, meg felesleges is. ha az vagyok, akkor nem miatta, hanem magam miatt. de ez egy masik sztori. tehat. hazajott, aludt. felkeltettem, h mennie kene. el fog kesni. persze eppen vagtam, meg kattogtam. erre kerdezi mi van. mondom semmi. mi lenne. es 20 percen keresztul huzogatta a bajszomat es belem magyarazta, h en ideges vagyok es bajom van. persze nem volt semmi csak figyeltem arra amit csinaltam, meg elotte 5 perccel tettem le a telefont az ugyveddel es azon jart az agyam. de most mit kellett volna mondanom? igen, jar az agyam (jeee, gondolkodni is tudok) es megint ugyanazon? az exen meg h tudnam megoldani ezt az egesz szart meg mit mondott az ugyved. idealis tema amugy is buli elott, meg ugy egyaltalan. a pasimmal beszelgetni mindennap arrol, h a volt pasim egy kocsog, es en milyen hulye voltam es ize meg ecet. tehat, nem mondtam semmit, h ne "rontsam" el az estejet mar megint erre o cseszeget engem. na, a vege az lett, h tenyleg bepipultam, mert szemet volt. itt all mellettem vigyorogva, belott seroval, illatosan es persze nagyon edesen, ad egy puszit majd kozli, h jo szorakozast. na, hozzavagtam... de csak a cigisdobozt. pedig felemeltem az asvanyvizet is, de azt meggondoltam es letettem. tenyleg vicces szitu volt. hulye fejet vagott, majd kozolte, h idegbajos vagyok. persze erre en mondtam, h mit var tolem amikor 20 perce cseszeget??? hulye. es persze szeretem :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://litababa.blog.hu/api/trackback/id/tr562184286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása