HTML

litababa

en

Friss topikok

  • Ismeretlen_100158: komment gyanus :) (2008.11.21. 19:55) ...
  • Ismeretlen_100158: :) (2008.11.12. 05:45) comm. comm.
  • Ismeretlen_6108: Mi van te kis nyalizos? huzogatjatok itt egymasnak. milyen dolog ez? (2008.11.10. 18:15) sz. :)
  • Ismeretlen_100158: nagggyon hulye! imadlak! :) (2008.09.09. 20:54) te jóóó ég!
  • Ismeretlen_6108: Szerintem mindenkeppen kiskifli leszel es kesz... (2008.08.06. 23:22) :)

Linkblog

05.
augusztus

...

litababa  |  Szólj hozzá!
szeretem a pasimat. ez biztos :) es o is engem, ez is biztos. tehat minden tutifix es megis ma sikerult az ami eddig nem, jol osszevesztunk. nahat, mi ilyet is tudunk. persze vitak vannak, de a mai hat nemtom. nem volt vicces.skype on, 850 km re egymastol... valoszinuleg ha nem igy lenne, mindez megsem tortenik. de mar nincs sok :) aztan persze irt 3 mondatot es elmult minden, tud valamit a srac :) vegkepp megvilagosodtam, fuggo vagyok. szeretet es erzelemfuggo. meg persze biztonsagfuggo. ha nem erzem magamat biztonsagban elkezdek vedekezni. es elkezdek erdekesen viselkedni, amit altalaban nem tud kornyezetem mire velni. szinte kepes vagyok percenkent valtozni hangulatilag es persze ezt kovetni... egyik percben nevetek masikban sirogorcsot kapok. ideges es feszult leszek. ellokok mindet es mindenkit magamtol, minden es mindenki irrital es minden kicsit is felreertheto megnyilvanulasra ugrom, kombinalok, osszeeskuves elmeleteket gyartok. elmebaj. nem vagyok normalis. ezvan.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://litababa.blog.hu/api/trackback/id/tr822184257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása